Monday, April 18

Never Say Never


Ahad, 17 April 2011.location Jusco Seremban. 

Plan nak pergi ni mmg dah lama, ajak Mira, dia tak boleh cause kene jaga Atok dia,
 ajak Pipah also tak boleh, then aku pergi dgn adik aku and kawan dia, Farra Izmira.
Yehh mula mula kind of bored sbb takda member BUT nak tgk movie ni punye pasal
, pergi jela, janji dapat tengok kan.
first ticket jam 1055 AM, aku tak sempat sbb sampai pukul 11 macam tu
, then beli la ticket jam 1515 PM. Argh ! cuba bayangkan dr pukul 11 tu smpi pukul 3,
 apa kitorg nak buat tunggu lama macam tu, dah la boring. 
Ikut jela mana adik aku pergi, tgk baju, makan ice cream, tgk bebudak kecik nyanyi,
 last last jumpa member lama, Azri and the geng. Just tego ' hye ' and tanya soalan bodoh je pastu aku bla.pukul 12 lebih kitorg lunch, time lunch aku makan habis habis ais, haha
dah lama tak makan. sedap woo.after lunch adik aku ajak main bowling,
 but aku tak main pon, dia dgn kawan dia je ...........................
 finally pukul 3, kitorg pergi toilet jap
.terserempak dgn Amirul Safwan dgn adik dia Ayie ( member adik aku ) 
and macam biasa laa kan, beli popcorn and stuff, then duduk dalam wyg tu. 
As usual, iklan dia meleret- leret, penat nak tunggu. 
then jeng jeng jeng movie pon start ! first first lagu ' Love Me ' keluar,
 aku dah excited dah time tu, tak payah la cerita pasal movie tu, panjang sgt, kalau aku cerita pon,
 bukan sesiapa rasa kot, korg kene rasa sendiri mcm mana bestnye tengok movie tu,
 rasa macam real tgk dia buat concert kat depan. 
and for those yg tak suka dia tu, after tgk movie tu, 
sure korg akan minat dia.rasa mcm nak tgk lagi cerita tu. but next time nak pergi dgn kawan !

p/s : i cried in the end of the movie :DD