Sunday, January 30

B.B.Q


Last night, balik Pilah kejap
my aunt ada buat B.B.Q,macam macam ada,
 sate ada pizza ada mee and bla bla bla

before makan sate, aku makan mee dulu.
time tgh makan tu, tetiba nampak ' jiha '
she's my cousin ( belah ayah ).
AIKK ' macam pelik la kan, macam mana dia ada kat sini.

dah salam salam semua, OHH baru tahu.
U dia dekat dekat pilah ni jee.
and rupanye dia rapat dengan abg Ashril, my cousin jugak
but belah mak. so, abg ashril bawak dia sekali.

After that, umi suruh ajak kak jiha makan sate.
so aku pon bawak la dia keluar, amik sate and stuff.
time tgh makan dgn dia, tetibe paklang dtg.
and dia cakap
' EHH mariam, komba kau ko ? roman ehh sebijik macam kau '

aku macam , err.. =,= mana ada la paklang.
lepas makan, lepak dkt dapur dgn kak jiha and my cousin yg lain
time borak borak. dtg pulak kaklong.
kaklong pon cakap roman aku sama dgn jiha.
HAIHH. apa yg sama pon aku tak tahu.
huhh. jap jap nehh roman kak jiha.
ada sama dgn aku ke ? tak kan ?



tuttt -________________-